1‏/5‏/2008

عاوزة دكتوووووووووووووووووووووور

انا عارفة أني زودتها قوي ويمكن خالص....
وعارفة أني طلباتي كترت وبايخة
بس ما توصلش لحد دكتور يعني....
أنا حقولكم الحكاية من طقطق لسلامو عليكم..
الحكاية وما فيها أن العيلة كلها روحها طلعت مني مش طايقيين خنقتي ونرفزتي
ع الفاضية والمليانة
وروحي اللي بقت في مناخيري
قلت ما بدهاش أقطع علاقتي بيهم
ايه بتبصولي كده ليه؟
عادي يعني
أفصل القوات
ابطل أكلم خواتي وأهي ماما في العمرة
وأبويا زمانه قابل وجه كريم
يبقى ايه المشكله ؟
المشكلة أني لقيتهم بيجروني
للكلام معاهم تاني
مش بقولكم عاوزة دكتور
اختكو فوتت يا جدعان
ألحقني يا بطوط
وانا دكتور أسنان ؟
طب الله يسترك شوفلي واحد من قرايبينكم يكون نفساني
الا انا فوت خااالص
يعن اخويا يشغل شوية أذكار يعلى الصوت
ألاقي أنا صوتي بقى أعلى من كل حاجة
وادخل في خناقة سقع من بتوع أنا زهقت من البيت دا
وبعدين تقلب معايا تاني وابقى عاوزة أموت
وشوية وأبقى مش عارفة أنا عملت كده أزاي
وأبقى حابة أني أقعد لوحدي
وافكر أزاي ممكن يكون مستقبلي لو ما لحقتش نفسي واتعالجت
واللي زاد الطين بلة
الألم اللي ابتدى يظهر في دماغي من الناحية السفلى يساراً
خايفة ومش قادرة أتكلم
ربنا يستر
بس بجد حد يدورلي على دكتور نفساني قبل ما افوت
بس خلص الكلام

هناك 3 تعليقات:

بيتنا القديم يقول...

الف سلامة عليك يا فندم..!!

Jana يقول...

متهيألى انتى دلوقتى احسن ..بعد ما ماما رجعت بالسلامة ...اكيد هى دعتلك ..وان شاء الله ربنا يتقبل منها ...
استعينى بالله
ده مود عادى بييجى كتير ..بس لما يطول كده ..ابدأى انتى بفعل قوى ..حتى تجدى من الدنيا رد فعل اقوى ..ويحصل تغيير ..موعدكيش يكون للأحلى ..لكنه تغيير ..وتبادل مقاعد وده مطلوب فى الحالة دى ...نصيحة اسألى دكتور ..بخصوص الم رأسك .وان شاء الله ميكونش حاجة غير انك مضايقة بس

ماما جابتلك ايه معاها !!!!؟؟؟

الربان يقول...

تحياتي

حضرتك لست بحاجة الي دكتور....انت بحاجة الي الجلوس الي نفسك...و تأخذي راحة من الدنيا و مشاكلها و ايقاعها السريع...

ستجدي ان من اعظم القربات صلة الرحم
وهي بركة في العمر و الرزق...

ان شاء الله ستكوني علي خير ما يرام...

تحياتي و تقديري