30‏/5‏/2008

لي يا سيدي
قلبي كبير
أحلم بأنفاسك تملأ بيتي
وعطرك يغمر كل مكان
يا سيدى أحلم أن أحمل طفلك
وأن ارسم بسمة على وجهك
أنا لست ملكة من عصر الأتراك
أنا لست جميلة كالأميرات
لكن لي قلب يملئني
وجبا ينتظر الأحباب
يا سيدى
أنظر لقد جملت لك بيتي
ورفعت ستائر خجلي
ورميت الماضي في طيات النسيان
انتظرك
لتطوقني عقد البيسان
يا سيدي
أنا لست جمادا ينتظرك حيثما كان
أنا لست رمادا ينتظرمنك النيران
أنا كل حياتك يا قمري
أنا الأحلام
من غيري أرضك جدباء
من بعدي أمانيك سراب
يا سيدي
أبقى للوعد ولا تتغير كالموج
أنا لا أهوي غضب الأبحر
من منا يعشق سيدي
وجع الأحزان

هناك تعليق واحد:

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

أنا لست جمادا ينتظرك حيثما كان
أنا لست رمادا ينتظرمنك النيران
أنا كل حياتك يا قمري
أنا الأحلام
من غيري أرضك جدباء
من بعدي أمانيك سراب

00000000000000000000000000

اية الجمال دة..لا بجد احساسك عالى اوى ...

جملة الرماد دى جميلة اوى اوى يعنى


وعجبتنى الثقة فى من بعدى امانيك سراب...

قوية بحق