28‏/8‏/2008

تعليق من المدون أحمد سكر على البوست اللي فات ...
مين اللي ميعرفش أحمد سكر؟
ولما اعتبرتيها معركةانتى فيها خاسره
الا تعلمى انى انا الاخر خاسر
نعم سيدتى انا ايضا خاسر
فقد حاربت وحاربت
وانصرت على قلاع كثيره
ودخلت قلوبا اكثر
ولكنى لم اجد الحنان سوى فى قلبك
لم اجد الحب الا فى حنانك
لم اجد الهدوء الا داخل جدران قلبك
سيدتى احبــــك
وان كنتى مهزومه
فانتى لكى الفرصه ان تبنى جدرانك من جديد
ان تنشئى جيشك من
اما انا فقد هزمت الهزيمه النهائيه
فقد مت واصبحت مجرد ذكرى
ذكرى مؤلم
ه لاناسا انا عشقتهم
لاناسا انا احببتهم
لاناسا انا جرحتهم

هناك 6 تعليقات:

(احمد سكر ) يقول...

السلام عليكم

ازى حضرتك

انا بشكرك انك اهتميتى بتعليقى

اللى شايف انك جاملتينى ونشرتيه

لانه مش يجى شىء جنب كلام حضرتك

بشكر حضرتك جدا

وكل سنه وحضرتك طيبه

Mahmoud البطراوى يقول...

انا اقولك بقى
بعد ما قابلنى سكر اسلوبه بقى زى السكر

السكر فى انه قابلنى
:D

ست البيت يقول...

منورين يا سكر وأنت يا بطوط أفندي
اخبار العرسان ايه ؟

بقى سكر لما شافك طيب يامصنع السكر

كل عام وانتم بخير
ممنوع التدوين في رمضان يا ولاد
دمتم بحفظ الرحمن

... amr يقول...

جميل اوي البوست دة .... جميل ان لسة في ناس مؤمنة بالكلام دة .... :)

كل سنة وانتي طيبة . . . .

لية ممنوع التقوير في رمضان ؟؟؟

Alkomi يقول...

كل عام و انتم بخير بمناسبة شهر رمضان الكريم

رمضان كريم و اعاده الله عليكم بالخير و اليمن و البركات

رمضان كريم


ليكي فانوس عندي يالا تعالي خديه بسرعة

Jana يقول...

كل عام وأنتِ الى الله أقرب

تقبل الله منكِ صالح الاعمال
ورزقك رحمته وعتقه وغفرانه