15‏/6‏/2008

RONAN KEATINGكان يوم يوم ماسمعتك

Sometimes late at nightI
lie awake and watch her sleeping
She''s lost in peaceful dreams
So I turn out the lights and lay there in the dark
And the thought crosses my mind
If I never wake up in the morning
Would she ever doubt the way I feelAbout her in my heart
أنا كان مالي ومال عم رونان كيتينج ...أنا كنت خاصمت الرومانسية من زمان ... الله يهديه ..أنا أساسا مش بسمع أغاني ....
لكن عم الانستراكتور بتاع كورس العنجليزي اللي أنا باخده ... سمعنا أغنية Sway وأنا بدور على كلمات الأغاني...لقيت أغنية عم رونان في youtupe وعينك ما تشوف اللي فيونكات وردي وقلوب حمرا ...لأ مش عيد الحب يا فالح منك له..لأ... دي حالة حنين ...حنين مر شوية...حنين نابع من حالة تنتابني من حين لآخر النهاردة وانا بسمع كلمات الأغاني دي...حسيت بحالة من الحب تجتاحنى ... تعصف بي...حالة زودها أني وأنا مروحة شفت اتيليه حاطط فساتين زفاف مالهاش حل .......أنا بس عارفة اني في حالة حنين ممزوج بشجن ....
اللي يعرف الانستراكتور بتاعي يشوف شغله معاه ... أنا يشغلي sway أنا؟ .... هو ايه أحمد الصباغ والانستراكتور والاتيليه ... كلكوا حلااااايااا ولا ايييييييه؟ ...
مفضى الموضوع...والمستفاد من اللي فات.....
- اوعاك تسمع sway with me أو الاغنية السابق ذكرها لرونان كيتن .
- اوعاك تسمع كلام الانستراكتور بتاعك.
-اوعاك تسمع أغاني .
- اوعاك تشوف اي حاجة ليها علاقة بالرومانسية إلا لو كنتوا متجوزين هات لمراتك وردة حمرا ع طول.. وانتي حالتيلوه بجامة...ما جبتيهاش حمرا ليه يا زوزو...
- أوعي ..للبنات ...تمشي من جنب اي اتيليه خصوصا اللي قرب الكورس بتاعك.
-احذري الاتيليها وابتعدي عن أي ألوان بيضاء ...
- المقاومة لا تفيد ...وما أخذ بالقوة لا يسترد إلا بالقوة....قاطعوا الاتيليه...
- ابعدوا عن قناة س للمسلسلات لأنها بتجيب مسلسلات سوري رومانتيكية ع الآخر...
- ارفعوا معي شعار لا للرومانسية....
- كفاية كدا ألا انا شاكلي خدت دور رومانسية...

ليست هناك تعليقات: